Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících a Nás jakožto prodávajících v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.best4house.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.best4house.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/ 

 

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží a to včetně ceny za jeho zabalení;

1.3. Celková cena je součet Ceny za Zboží a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; 

1.5. E-shop je internetový obchod provozovaný Námi na adrese www.best4house.cz, na kterém bude probíhat nákup Zboží;

1.6. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

1.7. My - prodávající jsme společnost Best4house s.r.o., IČO 17345014, se sídlem K Šíbrovce 859, 250 85 Bašť, e-mail info@best4house.cz, telefonní číslo 736 197 828 právními předpisy označovaná jako prodávající;

1.8. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

1.9. Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky;

1.10. Vy - kupující jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.11. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu. 


2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ 

2.1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

2.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé. 

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme. 

3.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;

c) Své identifikační údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.

3.4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

3.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy.  Kupní smlouva na zboží  vzniká  v okamžiku, kdy prodávající potvrdí elektronickou poštou její uzavření kupujícímu. Automatický email od prodávajícího s poděkováním za objednávku nebo se shrnutím obsahu objednávky se nepovažuje za uzavření kupní smlouvy. 

3.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. V případě, že objednané zboží prodávající nemůže dodat, tak v co nejkratším přiměřeném termínu vyrozumí elektronickou poštou kupujícího o nemožnosti realizovat jeho objednávku a návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy neakceptuje. 

3.7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3.8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

4.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. 

4.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. 

4.3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. 

b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu ComGate, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.comgate.cz/docs/platby-kartou. V případě platby kartou online je Celková cena splatná 10 dnů s tím, že závazek úhrady ceny za zboží je splněn okamžikem připsání částky odpovídající ceně za zboží na účet prodávajícího.

c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je je Celková cena splatná při převzetí Zboží. 

4.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. 

4.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

5.1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na výdejních místech uvedených v seznamu provozoven 

b) Doručení prostřednictvím dopravních společností PPL CZ, DPD, Toptrans, Geis, individuální;

5.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

5.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Termín dodání je pouze předpokládaný orientační datum dodání, nejedná se v žádném případě o limitní smluvně závazný termín. Ve výjimečných případech u neskladového zboží může být tento termín výrazně kratší, ale i výrazně
delší v závislosti na aktuálním stavu světové ekonomiky a mezinárodní dopravy, na kterou nemá prodávající žádný vliv. V extrémním případě (např. zpoždění dodávky od více než 30 dnů oproti předpokládanému datu dodání) může dojít ze strany prodávajícího i ke zrušení objednávky.  

5.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.5. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít. 

5.6. Pokud Vy jako kupující nepřevezmete zboží dodávané dopravcem na adresu uvedenou  v objednávce z důvodů, které nejsou na straně prodávajícího (nebo jiným způsobem znemožníte  prodávajícímu splnit kupní smlouvu, tj. dodat zboží), tak se má za to, že objednavatel o zboží nemá zájem a objednávka bude v případě běžného standardního zboží stornována (prodávající odstoupí od kupní smlouvy) a bude vůči kupujícímu uplatněna smluvní pokuta za marnou dopravu podle odstavce 5.9. Pokud se bude jednat o zboží upravené na objednávku nebo speciální zboží výhradně na objednávku, tak bude objednávka také stornována (prodávající odstoupí od kupní smlouvy) a vůči kupujícímu bude uplatněna smluvní pokuta podle odstavce 5.8. a současně i 5.9. a použijí se odstavce 6.1. až 6.3. těchto obchodních podmínek.   

5.7. Pokud se kupující k předání zboží při osobním odběru v provozovně prodávajícího nedostaví z důvodů, které nejsou na straně prodávajícího (nebo jiným způsobem znemožní prodávajícímu splnit kupní smlouvu, tj. dodat zboží v dohodnutém termínu), je tímto dnem dodání splněno a na kupujícího přechází nebezpečí škody na zboží. Prodávající je oprávněn zboží uskladnit na náklady kupujícího, nejdéle však po dobu 14 kalendářních dnů. Prodávající je pak oprávněn
vyúčtovat kupujícímu skladné ve výši 12 Kč/m2 skladovací plochy. O této skutečnosti bez prodlení odešle informaci objednateli (SMS, email, telefonát). Není v možnostech prodávajícího ověřovat, jestli kupující tuto informaci přijal nebo ne. Po uplynutí lhůty 14 kalendářních dnů se má za to, že objednavatel o zboží nemá zájem a objednávka bude v  případě běžného standardního zboží stornována, resp. prodávající odstoupí od kupní smlouvy. Pokud se bude jednat o zboží upravené na objednávku nebo speciální zboží výhradně na objednávku, tak bude objednávka také stornována (prodávající odstoupí od kupní smlouvy) a vůči kupujícímu bude uplatněna smluvní pokuta podle odstavce 5.8. a použijí se odstavce 6.1. až 6.3. těchto obchodních podmínek. 

5.8. U zboží upraveného na objednávku nebo speciálního zboží výhradně na objednávku činí v případech 5.6. nebo 5.7. smluvní pokuta 100 % uhrazené zálohy. Vedle této smluvní pokuty lze samostatně požadovat náhradu škody

5.9. Za marnou dopravu bude v případě podle odstavce 5.7. uplatněna smluvní pokuta ve výši závislé na hodnotě nepřevzaté objednávky vč. DPH:
(1) objednávka v hodnotě 1 až 10 000 Kč -> smluvní pokuta je 1 000 Kč včetně DPH
(2) objednávka v hodnotě 10 001 až 20 000 Kč -> smluvní pokuta je 1 500 Kč včetně DPH
(3) objednávka v hodnotě 20 001 až 50 000 Kč -> smluvní pokuta je 2 000 Kč včetně DPH
(4) objednávka v hodnotě větší než 50 001 Kč -> smluvní pokuta je 4 000 Kč včetně DPH
(5) Pokud bude hodnota objednávky nižší než smluvní pokuta, tak se výše smluvní pokuty omezuje hodnotou objednávky. Vedle této smluvní pokuty lze samostatně požadovat náhradu škody

5.10. Vy jako kupující jste povinen si zakoupenou movitou věc co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jejích vlastnostech a množství (v souladu s § 2104 OZ v platném znění). Tzn. ověřit případné vzhledové a jiné zjevné viditelné vady (vlastnosti) a ověřit kompletnost produktu (množství) podle přehledu jednotlivých dílů v návodu na montáž. V případě chybějících dílů nebo jiné zjevné vady (v souladu s § 2112 OZ) pak ihned poté, co vadu (chybějící díly) mohl kupující při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, bez zbytečného odkladu tuto vadu (chybějící díly) oznámit prodávajícímu. Po uplynutí 1 měsíce od převzetí zboží nebude brát zřetel na reklamace vzhledových a jiných zjevně viditelných vad nebo chybějících dílů (částí) zboží. 

5.11. Montážní návod v českém jazyce je buď přiložen u zboží nebo je kupujícímu zaslán elektronickou poštou. Také je k dispozici a volnému stažení na webových stránkách Prodávajícího v sekci "Související soubory". 

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ 

6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 

6.2.Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: 

a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;

b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;

c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku nebo předlohy;

d) je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

6.3. Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

6.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

6.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

7.1. Vy jako kupující berete na vědomí, že nepřevzetí objednaného zboží není to samé jako odstoupení od kupní smlouvy. Nepřevzetí objednaného zboží dodaného Prodávajícím na adresu určenou Kupujícím je závažné porušení kupní smlouvy a je konkretizované v odstavcích 5.6. - 5.8.

7.2. Vy berete na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

7.3. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 7.2. obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze odkupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího info@best4house.cz.

7.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 7.3. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu, přičemž My jako prodávající upřesníme adresu pro příjem vráceného zboží. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 7.3. obchodních podmínek vrátíme My jako prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí a prodávající zkontroluje jeho fyzický stav. 

7.6.  Podle § 1833 občanského zákoníku kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To znamená, že Vy jako kupující jste odpovědný za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s jeho povahou a s jeho vlastnostmi. Vrácená částka tak může být v souladu se zákonem snížena o náklady Prodávajícího spojené s uvedením vráceného zboží do původního stavu.

7.7. Kupující je odpovědný i za případné poškození zboží nebo snížení hodnoty zboží z důvodu nevhodného zabalení při zpětném zaslání zboží zpět Prodávajícímu. Zboží je možné vrátit i bez originálního obalu zabalené pro potřeby vrácení jiným vhodným způsobem. Chybějící, případně Kupujícím popsaný nebo jinak poničený obal (např. adresami nebo vzkazy apod.) může být důvodem k přebalení výrobku. Upozorňujeme, že o náklady na přebalení do náhradního originálního balení může být snížena vrácená částka.

7.8. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

7.9. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

7.10. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

8.1. Pokud jste spotřebitel, dle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na Váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s Námi vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u Nás poprvé. 

8.2. Máte dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr

8.3 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

9.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

9.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

9.4. Na Naši činnost nedopadají žádné kodexy chování dle §1826 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.

9.5.  Kontaktní údaje prodávajícího:

Best4house s.r.o.

K Šíbrovce 859, 250 85 Bašť

Česká republika

adresa elektronické pošty: info@best4house.cz

telefon + 420 736 197 828

9.6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 8. 2023